UPC belooft beterschap

UPC gaat het nu echt anders aanpakken. Voor het eind van dit jaar moeten de bereikbaarheid en dienstverlening flink zijn verbeterd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In een krantenadvertentie van maandag belooft UPC per direct beterschap: ‘UPC is gestart met een nieuwe werkwijze. Die erop gericht is u veel meer service te bieden en daadwerkelijk een einde te maken aan die slechte naam.’ De afgelopen jaren zijn diverse instanties overspoeld met klachten over UPC. Het tv-programma Radar besteedde een hele uitzending aan de wanprestaties van het telecombedrijf. De Consumentenbond bood ondertussen aan om te bemiddelen tussen klanten en UPC. En zelfs de politiek bemoeide zich met de kabelmaatschappij.

De Socialistische Partij leverde gisteren de klachten van 3712 mensen over UPC af bij de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa). ‘Sinds grote delen van het Nederlandse kabelnetwerk zijn verkocht aan de monopolist UPC is de 'dienstverlening' gillend achteruit gegaan.’ De NMa gaat zich over de klachten buigen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie