3 manieren om je mobile aanwezigheid te boosten

Hoe kun je in 2014 je mobile marketing verbeteren?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

geeft 3 manieren.

1. Ontwikkel een app

Het is de makkelijkste en snelste manier om mobiel aanwezig te zijn: een mobiele app. ‘Vandaag de dag wil iedereen app gebruiken om hun smartphones en tablets optimaal te benutten en tijd te besparen. Heb je geen app, dan loop je al achter op anderen.’

Een app ontwikkelen kan wel duur zijn als je niet oppast. Daarom is het verstandig de ontwikkelaar een budget te geven, zo houd je het een beetje in de hand. En spreek dingen van te voren goed af.


2. Maak je website mobiel-vriendelijk

Nog steeds zijn er vele websites te vinden die er op tablet of smartphone verschrikkelijk uitzien.

Je website moet er natuurlijk op alle devices goed uitzien.

Veel webdesign-platfomen hebben built-in codes die ervoor zorgen dat de site er ook op een kleiner scherm goed uitziet. Huur je een ontwikkelaar in, maak dan duidelijk wat je wilt.
 

3. Overweeg sms-marketing

De mobiele telefoon wordt tegenwoordig vaker gebruikt om via tekst te communiceren in plaats van te bellen. Daarom kan sms-marketing werken. Als jouw consumenten zich opgeven om sms-alerts te ontvangen, dan heb je hun aandacht, meent Social Media Today. Maar je moet er wel voorzichtig mee zijn, je wilt ze niet irriteren.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie