Andrélon werkt samen met Spotify

Wat zegt jouw muziekstijl over jouw kapsel? Voor de nieuwe lijn in haarstylingsproducten voor mannen werkt Andrélon samen met Spotify om op basis van muziekvoorkeur het ideale kapsel te achterhalen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de campagne rondom de nieuwe mannenlijn 'For Men Styling' werkt Andrélon samen met Spotify om haarproducten aan te bieden op basis van de muziekvoorkeur van mannen.

Ook presenteert Spotify playlists die aansluiten bij de haarstijl van mannen. De bedoeling is: 'de juiste look creëren en nieuwe muziek leren kennen die past bij jouw haarstijl'. Zo zou een iemand die van de muziek van Kensoington houdt, het product Rework Putty aangeboden krijgen.

Het is niet de eerste keer dat Spotify nauw samenwerkt met een merk. Eerder ging de muziekdienst bijvoorbeeld al een

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie