To Buzz or Not to Buzz

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Terwijl jurylid Marco van waarschijnlijk nog slaapt, hebben wij al de top 20 nominaties van de , de prijs voor het meest buzzable product van 2005.

De afgelopen week bracht de jury bijna 900 nominaties terug tot een waarop we nu kunnen gaan stemmen. Opvallend is dat er ook productintroducties van 2004 (en eerder) bij zitten. Blijkbaar kun je dus ook nog 'buzzable' zijn als je product al wat ouder is. De Postbankpas is daar natuurlijk een goed voorbeeld van.

De jury stelde de volgende Top 20 samen:
Beertender
Hi blingbling
Blackberry
Hyves
Boer zoekt Vrouw
iPod
Da Vinci Code
Linda
Geenstijl.nl
Postbankpas
Google
PSPlaystation
GTA: Andreas
Skype
H&M/McCartney
Talpa
Habbo hotel
Tom Tom
Harry Potter, De Halfbloed Prins
Xbox 360

Mijn favorieten zijn de Postbankpas, H&M, Hi en Geenstijl. En de uwe?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie