Cannes: Nederland 3x op shortlist Branded Content, 2x op Film Craft en 1x op Titanium & Integrated

Zes Nederlandse campagnes halen deze vrijdagochtend de shortlist.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In Branded Content en Entertainment heeft Red Urban met De Huizenpromotie voor ABN-Amro (in samenwerking met WeFilm) een nominatie.
N=5 staat voor Alzheimer Nederland (Fundraiser) op de shortlist.
Ogilvy & Mather Amsterdam haalde ook de shortlist met ‘The Oceans’ voor WWF Nederland.






72andSunny Amsterdam is net als in de categorie Film ook in Film Craft genomineerd met Samsung’s ‘Everyday is day one’
Ogilvy & Mather Amsterdam staat met Amnesty International ‘Death Penalty’ op de lijst.




JWT Amsterdam staat op de Titanium & Integrated shortlist met ‘Taste the translation’ voor Elan.


 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie