De 5 trending Olympische advertenties op YouTube

De Olympische Spelen in Rio de Janeiro beginnen deze week en in aanloop daar naartoe maakt YouTube de trending commercials van Olympische sponsoren bekend.

 YouTube hebben sponsors van de Olympische Spelen wereldwijd een kijktijd van meer dan 400 jaar bereikt op het online videomedium. Deze kijktijd is ontstaan in de periode april 2016 tot en met juli 2016. Volgens het videoplatform hebben de Olympische Spelen in Rio ook meer zoekopdrachten op YouTube vergeleken met andere grote sportevenementen, zoals het WK Voetbal 2014 en de laatste twee EK´s Voetbal. Daar komt bij dat video’s over Rio 2016 voornamelijk op een smartphone worden bekeken.

De trending Olympische sponsoren met hun commercials zijn hieronder te bekijken:

1. Leo Burnett: – Keep Playing (Always)

– Keep Playing


2. Doner: – See What Missy Franklin Has To Say (Minute Maid)

| See What U.S. Olympian Missy Franklin Has To Say


3. Wieden+Kennedy: Thank You, Mom – Strong (P&G)


4. Leo Burnett: The Chant (Samsung)


5. BBDO: The Carpool to Rio (Visa)

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie