The Lift partner in MassiveMusic-feest Cannes

Muziekbureau MassiveMusic en productiemaatschappij The Lift organiseren met als thema ‘No Party’ een feest tijdens het reclamefestival in Cannes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het feest zal net als voorgaande jaren plaatsvinden op woensdagavond. Na de door Adformatie, Jean Mineur Mediavision, Ram & Co en Dit is fris georganiseerde Oranjeborrel die ook doorgang zal vinden.

Eerder dit jaar zegden veel van de grote netwerken hun jaarlijkse festiviteiten op het strand in Cannes af. MassiveMusic vond dat daarmee de behoefte om ‘No Party’ te geven eigenlijk nog groter was dan in alle negen voorgaande jaren dat het feest in Cannes heeft plaats gevonden. Hans Brouwer (CEO MassiveMusic): 'Natuurlijk realiseren we ons dat het dit jaar voor velen misschien ongepast voelt om te feesten met vakgenoten uit de hele wereld. Het zou ook wel belachelijk zijn heel dik uit te pakken en te doen als of er niets aan de hand is. Maar met alle soberheid en negativiteit om ons heen, waarom nou niet onze gezamelijke energie en positiviteit bundelen en gewoon een leuk feestje bouwen?'

Omdat Getty Images, die afgelopen twee jaar bij het feest was betrokken, afhaakte ging MassiveMusic op zoek naar een nieuwe partner. De Spaanse productiemaatschappij The Lift, ook bekend om zijn feesten in Cannes, haakte graag aan bij het populaire feest.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie