Nationale Nederlanden met nieuwe website

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Verzekeraar Nationale-Nederlanden heeft een gelanceerd.

Een belangrijke doelstelling van de vernieuwde website is het vergroten van de gebruiksvriendelijkheid. het is de bedoeling dat de bezoekers van de website nu bij elke fase van oriëntatie op financiële producten en diensten worden ondersteund.

Een functionaliteit binnen GX WebManager die deze doelstelling ondersteunt is Personalisatie, zodat de bezoeker 'herkend' wordt door het systeem en content op maat te zien krijgt. Nieuw zijn ook de leadgeneratietools, bijvoorbeeld toegepast bij de rentewijzer en de maximale hypotheek berekening. De website moet nu ook beter te vinden zijn via zoekmachines door de toepassing van Search Engine Friendly urls.

Naast GX heeft Nationale-Nederlanden ook samengewerkt met Kruit, verantwoordelijk voor de vormgeving, search engine mediabureau Checkit en Entopic, verantwoordelijk voor de content.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie