Nieuwe campagne Nederlandse Energie Maatschappij zet in op zonne-energie

De eerste campagne van Edward Bardoul als creative director van BeyenMeyer is voor de Nederlandse Energie Maatschappij met als inzet: zonne-energie bereikbaar maken voor iedereen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Erwin van den IJssel van PanicProgram@PostPanic regissseerde de zonne-energie-commercial, die ondersteund wordt in dagbladen:

from on .

Nog steeds profileert de Nederlandse Energie Maatschappij zich als challenger op de energiemarkt.
In de nieuwe campagne van BeyenMeyer doen ze dat door te stellen dat de zon er voor iedereen is en zonne-energie daarom ook voor iedereen bereikbaar moet worden.
Vandaar het aanbod van drie gratis zonnepanelen bij een vijfjarig contract.

Credits:

Bureau: BeyenMeyer
Creative director: Edward Bardoul
Strategie: Peter Hoitinga
Account: Els Franssen
Copywriter: Henk Oortwijn
Artdirector: Yvo de Lange
Productiemaatschappij: PanicProgram@PostPanic
Producer: Jules Tervoort
Regie en editing: Erwin van den IJssel
Geluid: Sound Circus

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie