PwC benoemt Rodger Beekman als creatief directeur en wil meer creatieven aantrekken

'Klanten van PwC hebben naast advies en technologie ook behoefte aan ideeën, concepten en creativiteit.'

Rodger Beekman
-

Beekman gaat als creative director het Experience Center van PwC voorzien van innovatieve, creatieve en business concepten. Daarnaast richt hij zich op het verder uitbouwen van het creatieve team.

In het Experience Center moeten organisaties zicht krijgen op hoe digitale transformatie kan bijdragen aan de groei van merken en bedrijven. Het team is opgebouwd uit 3 expertises, tech, business design en creative. 

Advertentie

PwC onderstreept daarmee een trend die al enige tijd gaande is: consultancy's krijgen een steeds dominantere positie in de marketingcommunicatiewereld. Woordvoerder Koen Jonker bevestigt: 'Klanten van PwC hebben naast advies en technologie ook behoefte aan ideeën, concepten en creativiteit. We zullen steeds meer creatieven, business designers, dataspecialisten, et cetera gaan aantrekken.' 

Beekman werkte hiervoor als creative director bij onder andere TBWA\ en BSUR, als executive creative director bij BBDO en BPG/Bates en als chief creative officer bij Havas Worldwide, MullenLowe en 60 layers of cake, waarvan hij medeoprichter is.

Hij werkte de afgelopen 30 jaar in Europa, Japan, Rusland, Afrika en het Midden Oosten en zijn werk werd meerdere malen bekroond.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie