Schoep & Van der Toorn bundelt expertise bouwsector

Communicatieadviesbureau Schoep & Van der Toorn is gestart met een apart team voor het marktsegment Bouw en Vastgoed. Het bureau heeft de aanwezige expertise bij elkaar gebracht, omdat projectontwikkelaars en woningcorporaties meer dan voorheen behoefte hebben aan strategisch advies.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

’Jarenlang was er sprake van een aanbodgerichte markt en nu is de markt vraaggericht. Ontwikkelaars en corporaties moeten daarop inspelen. Marketing en communicatie bij nieuwbouwprojecten betekent niet het weggeven van een auto bij de koop van een woning, maar vooral goed luisteren naar wat de doelgroep wil dat er gebouwd wordt. De inzet van slimme en moderne marketingtechnieken bij de woningverkoop zorgt voor betere resultaten. Hetzelfde geldt voor kantoorontwikkeling,’ aldus senior adviseur Luc Dietz.

Vooral woningcorporaties hebben in deze tijd behoefte aan professionele marketing en communicatie. Veel corporaties zijn gestart met projectontwikkeling en moeten marktgericht gaan werken. Daarnaast speelt dat veel corporaties met een fusie bezig zijn.

Schoep & Van der Toorn werkt onder meer voor Funda, Heijmans IBC Vastgoedontwikkeling, ING Real en Projectbureau Ijburg.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie