Advertentieperikelen zitten Yahoo dwars

Het Amerikaanse internetbedrijf Yahoo heeft in het derde kwartaal van dit jaar een verlies opgelopen van 24,1 miljoen dollar vergeleken met een winst van 47,7 miljoen dollar in dezelfde periode van vorig jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De onderneming maakte woensdag na het sluiten van de effectenbeurs van New York verder bekend dat de omzet sterk is afgenomen, van 295,5 miljoen tot 166,1 miljoen dollar.

Ondanks de daling was het resultaat overeenkomstig de verwachtingen van de analisten. Het bedrijfsresultaat was nog wel positief met 8,4 miljoen dollar. Dat komt overeen met de 1 dollarcent per aandeel die was verwacht.

De achteruitgang van de resultaten is het gevolg van de sterke daling van de advertentie-inkomsten van het internetbedrijf. Yahoo waarschuwde er voor dat de winst per aandeel in het lopende kwartaal weleens kan tegenvallen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie