Creatief duo van Neboko is Reclameman van het jaar 2001

Cor den Boer en Diederick Koopal van Neboko waren in 2001 verantwoordelijk voor spraakmakende campagnes van Heineken (Biertje?) en Unox Cup-a-Soup. Samen vormen zij de directie/oprichters van Neboko, dat in 2001 met twintig mensen een bbi behaalde van 2,4 miljoen euro.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met klanten als: , Brabantia, Spark Energy en het miljoenenaccount Heineken. Hun motto: op een constructieve wijze met een simpel idee een lange termijncampagne neerzetten, waarbij geen concessies worden gedaan op het gebied van creativiteit.

Reclameman van het jaar is een prijs voor vakmensen die zich inzetten voor merk en communicatie. Bovendien moeten zij het jaar voorafgaand aan de uitreiking betrokken zijn geweest bij een opmerkelijke merkintroductie, campagne of productlancering. Reactie Cor den Boer: ‘Wij zijn natuurlijk erg blij en vereerd met deze prijs. Niet alleen wij zelf geloven in onze campagnes, maar ook anderen. Zodra je iets moois hebt bedacht dan val je op en daardoor worden onze campagnes gewaardeerd. Onze plannen voor het komend jaar zijn het verder uitbouwen van onze reclamecampagnes. We zullen nog meer nieuwe interessante klanten binnenhalen. Tips voor marketeers die dit ook ambiëren, doe geen concessies aan creativiteit en geloof in je product’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie