Premium

Dit is de tweede 'Onvergetelijk Bier'-commercial van Amstel

Begin december lanceerde Amstel het nieuwe thema 'Onvergetelijk Bier'. De tweede film speelt zich af in Lapland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Begin deze maand is de nieuwe Amstel campagne ‘Onvergetelijk Bier’ gestart (bureau: Being There). In het vervolg op de eerste commercial, laat Amstel Simon, een zeeman uit Vlissingen, afreizen naar het ijskoude Lapland waar zijn broer woont en in de besneeuwde bossen met sledehonden werkt. Amstel: &;Het doel van zijn reis: zijn broer verrassen en samen één biertje drinken. Zijn enige bagage: twee blikjes Amstel Bier. Meer dan dat hebben de broers niet nodig om van ons geweldige bier Onvergetelijk Bier te maken.&;

De lange versie (zie hieronder) is te bekijken op de . Een korte versie van deze film zal op kerstavond tijdens een reclameblok bij de kerstspecial van All you need is Love op RTL4 worden uitgezonden.

Amstel zegt mensen met de nieuwe film te willen inspireren om hun Amstel bier ook Onvergetelijk bier te maken. De film is geregisseerd door Niels van Koevorden (Wefilm). Onlangs won hij het Gouden Kalf voor Beste Lange Documentaire en de Zilveren Leeuw in Cannes.

Credits
Klant: Amstel
Verantwoordelijk bij klant: Bram Westenbrink, Jetske Freeve, Reinoud Ottervanger
Bureau: Being There
Strategie: Edward Stolze
Creatie: Lionell Schuring, Pieter Scheltema
Account: Olivier Koning, Marieke Foppen
Productiemaatschappij: Wefilm
Regie: Niels van Koevorden 
Producer: Sara Nix
Edit: Brian Ent (Kapsalon)
Muziek: Amp.Amsterdam

 

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie