Eerste Amerikaanse winst Mediaedge: CIA

WPP Group's Mediaedge: CIA in New York heeft de media planning- en buying-activiteiten verworven van PaylessShoeSource, de eerste accountwinst van het gefuseerde mediabureau, meldt Adweek.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met het account is een budget van ongeveer 50 miljoen dollar gemoeid. Eind vorig jaar acquireerde WPP de holdingmaatschappij Tempus met als belangrijkste dochter mediabureaunetwerk CIA. Dat werd vervolgens samengevoegd met The Media Edge, de mediabureauketen van WPP-dochter Young & Rubicam. De combi kreeg Mediaedge: CIA als naam. Ook in de race voor het media-account van het bedrijf in Topeka, Kansas, zaten Aegis Group's Carat in Chicago, Cash Plus in Minneapolis en Grey Global Group's MediaCom in New York. Barkley, Evergreen & Partners in Kansas City en Starlink in Chicago, een divisie van Starcom MediaVest Group, die beide werkzaam waren voor PaylessShoeSource, deden niet mee aan de pitch.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie