FutureBrand wint design awards

FutureBrand – bureau voor merkontwikkeling en vormgeving - heeft op 7 juni 2002 twee prijzen gewonnen tijdens de 'PDA Golden Mermaid' design awards. Eén Golden Mermaid en de prijs voor het beste overall design gingen naar FutureBrand voor de verpakkingen van Albert Heijn Tandpasta. Daarnaast ontving FutureBrand een 'Silver Mermaid' in de categorie non-food packaging voor de verpakkingen van A. Vogel van Biohorma.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De PDA Golden Mermaid design awards, een initiatief van de Pan-European Design Association (PDA), zijn dit jaar voor het eerst uitgereikt om de kwaliteit van de leden van de PDA kenbaar te maken en deze te stimuleren.

De jury, bestaande uit topontwerpers uit Europa, heeft onder meer de creativiteit en de mate van innovatie met betrekking tot het doorbreken van grenzen en het gebruik van materiaal beoordeeld. Volgens de jury representeerde het door FutureBrand ontworpen assortiment voor A. Vogel de aanwezigheid van het sterke merk. De AH tandpasta verpakkingen werden beoordeeld als verpakkingen met een vriendelijke uitstraling die veel impact hebben door simpelweg het ontwerp voor zich te laten spreken.

Danny Klein, creative director en partner bij FutureBrand: ‘Wij zijn blij met de erkenning voor onze creativiteit met het winnen van twee van de in totaal vier PDA awards, aangezien er verpakkingen van allerlei bureaus uit de hele wereld worden ingezonden en beoordeeld.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie