Premium

Hema laat Nederlanders aan het woord over alledaagse producten

UPDATE Hema wil middels 7 minidocu's op een speelse manier duidelijk maken op welke manier de winkel de dagelijkse dingen bijzonder weet te maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hema maakt een serie van zeven korte online filmpjes met Nederlanders, die iets vertellen over alledaagse producten, hoe ze die gebruiken en wat ze daar belangrijk aan vinden. Het doel van de minidocu&;s is om op een speelse manier duidelijk te maken op welke manier Hema de dagelijkse dingen bijzonder weet te maken. Maarten van de Vijfeijken en Scato van Opstall van het bureau Goed Stel Mensen zijn verantwoordelijk voor de creatie van de filmpjes. (Full credits onderaan dit artikel.)

 

Minidocu Blijmakers:


 Beschrijving: &;44 duizend jarigen per dag, vind daar maar eens snel een leuk kadootje voor. Hema heeft een nieuw, wisselend kado-assortiment voor jong en oud. Lukt het dan wel om binnen een paar minuten een passend kado te vinden? Een praktijktest in Rotterdam.&;

 

Minidocu Long Lasting nagellak:


 Beschrijving: &;Keiharde nagellak en ook nog eens met een recordaantal van 70 kleuren. Maar blijft-ie ook goed zitten? HEMA ging langs bij een dames rugbyteam.&;

 

Minidocu Push Pops:


 Beschrijving: &;Hema heeft 620 kadootjes voor jong en oud. Zo verrassend, dat sommige nog enige uitleg behoeven. Hema vroeg een aantal kinderen een nieuwe Blijmaker te bekijken.&;

 

Minidocu Foundation:


Beschrijving: &;Omdat alle vrouwen van Nederland bij HEMA komen, heeft HEMA ook foundation voor letterlijk iedereen. Maar hoeveel huidtinten zijn er eigenlijk in Nederland?&;

Minidocu wijn:

Beschrijving: Goede wijn, waar herken je die aan? &;Aan de smaak&;, zeggen deze dames op de golfbaan. En: &;Er gaat zoveel wijn door, we letten wel een beetje op de prijs.&;

Minidocu stamppot:

Beschrijving: Deze geheel in klederdracht gestoken dames zweren bij zelfgemaakte stamppot. Om vervolgens de kant en klare stamppot van de Hema met smaak op te eten.

Binnenkort verschijnen ook nog minidocu&;s over koffie, biorookworst en colourblocking.

Credits:
Merk: HEMA
Klant: HEMA
Medium: geintegreerd
Branche: retail
Publicatie: 15 sept - heden
Bureau: Goed Stel Mensen
Creatie: Maarten van de Vijfeijken / Scato van Opstall
Regie: Jacobine van Hellemond
Productie: Electric Zoo

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie