Johan Cruyff Foundation start internationale campagne

FHV BBDO lanceert de actie

De Johan Cruyff Foundation start op 14 september met een nieuwe internationale actie op tv, radio en internet. De actie wordt afgetrapt door voetballer Frank Rijkaard.

De campagne is mogelijk gemaakt door steun van de Nationale Postcode Loterij. De Johan Cruyff Foundation zet zich in om kinderen te laten bewegen. Volgens de stichting helpt sport en spel kinderen vooruit in de maatschappij. De campagne heet daarom &;Vooruit door beweging&;.

Credits

Creatie: Cas Hamers, Ervin Ramrattan, Martin Cornelissen

Strategie: Jeroen Senden

Accountbehandeling: Tom Stoffels, Marcelle Menick 

Verantwoordelijk bij cliënt: Niels Meijer, Ilja van Holsteijn

RTV: Peter Burger

Productiemaatschappij: Vigics

Regisseur: Dwight Groot

Producer: Felicity van Stroe

D.O.P.: Daan Bukman

Editor: Berend Boneschansker

Postproductie: Captcha!

Muziek: Fourth Dimension

Geluid: Hans van de Loo (Alfred Klaassen) 

Media: Wisecrackers

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie