McCann-Erickson start eigen PR-tak

Het marketingcommunicatiebureau McCann-Erickson komt met een eigen PR-groep. Zij wil hiermee een groter gedeelte van de markt van geïntegreerde communicatie veroveren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

The nieuwe groep, die is gevestigd in Amstelveen, richt zich zowel op bestaande klanten, als op nieuwe. Corien Niezing, de voormalige Former Text 100 EMEA vice-president, gaat de groep leiden. Zij rapporteert aan Jan de Kok, ceo van McCann-Erickson Nederland en Ge Key, managing director van McCann-Erickson Advertising.

Niezing: 'We zien dat klanten behoefte hebben aan geïntegreerde campagnes, meer dan aan pure advertising of PR.' Zij hoopt het team geleidelijk aan uit te breiden, naarmate het klantenbestand groeit.

McCann Netherlands' eerste geïntegreerde campagne waar Niezing aan werkt, is in opdracht van de bestaande klant Barcardi Breezer.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie