Nederland wint tien Eurobest awards

Nederland is op de uitreiking van de Eurobest awards afgelopen vrijdag in Londen tien keer in de prijzen gevallen. Result DDB won drie prijzen, Van Walbeek Etcetera en TBWA/Campaign Company twee, YokYor, Neboko en SWH een.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bij print kreeg YokYor een award voor de campagne van Albert Nolten Shoes, Van Walbeek Etcetera scoorde twee awards met Veronica Magazine en verzekeraar Yarden. Neboko won een Eurobest Trophy met de uitingen ‘Vliegtuig’ en ‘Zebra’ voor Discovery Networks Europe. Bij tv/cinema won Result DDB voor de Lotto met ‘Echte vrienden’, TBWA/CC met ‘Parade’ van Delta Lloyd en ‘100 People’ van de Verenigde Naties en SWH met Meerwaarde Hypotheek van de Postbank. Result DDB scoorde ook nog twee keer bij outdoor: voor Riedel met ‘Klokhuis’ en McDonald’s met ‘Hap’. De print Grand Prix was (weer eens) voor Paradiset DDB en Diesel, de GP cinema/tv ging naar ‘Bear’ van DDB Londen voor John West en de GP Outdoor naar Leo Burnett Oslo voor SAS. BMP DDB Londen werd uitgeroepen tot European Agency of the Year. In de jury onder voorzitterschap van de Duitse Dörte Spengler-Ahrens (Jung von Matt) had ook creative director Poppe van Pelt van TBWA/ Campaign Company zitting.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie