Omzetgroei WPP derde kwartaal op 21,2 procent

WPP, ‘s werelds grootste reclamenetwerk, meldt een omzetgroei van 21,2 procent in het derde kwartaal van dit jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De omzet groeide daarmee in vergelijking met het derde kwartaal van vorig jaar naar bijna 680 miljoen pond. De omzetgroei verschilt behoorlijk per regio. In Europa (het continent) was de groei het grootst met 34,3 procent, gevolgd door het gebied Azië, Latijns-Amerika, Afrika, Midden Oosten met bijna 25 procent, Noord-Amerika met 19,5 procent en Groot-Brittannië met 11,2 procent.

De overname van Y&R in mei had een gunstig effect op de cijfers. Van de sectoren droeg PR & Public Affairs het meeste bij aan de stijgende omzet: maar liefst 44,7 procent. Advertising & media investment management behaalde een omzetgroei van bijna 20 procent

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie