Onno Louwen communicatieadviseur L&DJ PR

L&DJ PR, het PR-bureau dat communicatiediensten levert aan organisaties in de technologiesector, wordt per 1 maart versterkt door Onno Louwen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Onno Louwen (1978) was voorheen bij HUB Uitgevers als hoofdredacteur verantwoordelijk voor diverse technische vakbladen, waaronder NetOpus, TechNet Magazine, Linux Magazine, LAN Magazine en Network Pro. Na acht jaar in de tijdschriftenmarkt gewerkt te hebben, besloot hij de overstap te maken naar marketing en PR. Zijn journalistieke achtergrond en kennis van de zakelijke IT-markt ziet hij als een uitstekende basis om het team van L&DJ te versterken.

Peter Keijzer, managing director van L&DJ PR: ‘Technologiebedrijven willen hun doelgroeppersona’s aanzetten tot actie middels owned, earned en paid media. Met Onno’s inzicht in de journalistiek en zijn brede kennis en zijn ervaring op het gebied van contentproductie kan hij uitstekend inspelen op huidige vraag naar content marketing en bedrijven ondersteunen in het succesvol uitdragen van een onderscheidende propositie.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie