Rijksmuseum stelt Meike ter Braak aan als hoofd communicatie & marketing

Ter Braak moet een nieuwe slag maken in een sterk veranderend medialandschap.

Meike ter Braak (44) is per 1 juni aangesteld als hoofd communicatie & marketing van het Rijksmuseum. In haar positie krijgt ze de leiding over de teams Marketing & Sales, Evenementen en Pers & Publiciteit. De opdracht die ze krijgt is het vasthouden van het huidige succes en het continue blijven inspelen op de veranderende wensen van nationale en internationale bezoekers. De bedoeling is dat Ter Braak het merk verder versterkt.

Hendrikje Crebolder, directeur development & media Rijksmuseum, aan wie Ter Braak rapporteert, zegt dat het Rijksmuseum opereert in een tijd waarin heel veel verandert in het medialandschap. Crebolder: ‘Met Meike gaan we een nieuwe slag maken.’

Unilever en Ahold
Van 1998 tot en met 2005 maakte Ter Braakcarrière bij Unilever. Van 2007 tot en met 2015 werkte ze bij Ahold, als laatst in de functie van senior director concept development. Daarna deed zij ook nog ad interim werkzaamheden voor Varova Fashion (onder meer Sissy-Boy, GSUS en Men at Work).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie