Rode variant op belastingenvelop

Exact Software verstuurde in het kader van 'Blauw is betalen, rood is besparen' 100.000 rode enveloppen naar zakelijke prospects.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De actie loopt van 14 maart tot en met 1 april 2004 en verwijst naar de blauwe enveloppen van de Belastingdienst. De enveloppen zijn afgelopen vrijdag verstuurd, de mailing werd voorafgegaan door PR, radiocommercials en billboards. Die mediakanalen hebben al gezorgd voor honderden leads, aldus Fred Moerkerken van Exact: “Tot nu toe zien we een verdubbeling van het normale aantal leads dat we gewend zijn te ontvangen.”

Exact richt zijn pijlen op het segment bedrijven met 50 tot 500 medewerkers. Het Delftse bedrijf ontwikkelt software voor HRM, CRM, e-business, ERP en accounting, en doet dat vanaf de oprichting in 1984 vooral voor bedrijven vanaf 50 medewerkers.

De actie wordt ondersteund door radiocommercials (met de stem van Olga Zuiderhoek), printadvertenties en buitenreclame. Bestaande klanten krijgen in de campagneperiode een speciale aanbieding.

De campagne is door Exact ontwikkeld in samenwerking met The Communication Company.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie