Super De Boer gaat nog wat dieper met prijs

Ondanks de pijn die moeder Laurus momenteel lijdt, opent Super De Boer wederom een offensief in de prijzenslag die nu al geruime tijd woedt in de Nederlandse levensmiddelenbranche.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sinds het afgelopen weekend hebben 40 producten, die tot het dagelijkse boodschappenpakket van het Nederlandse gezin behoren, een lagere prijs. Het gaat om 31 veel verkochte A-merkproducten en om 9 groente- en fruitproducten, artikelen die elke dag in de boodschappenkarretjes te vinden zijn.

Voor de 31 A-merkproducten betekent dit een verlaging van 13 procent ten opzichte van vorige week en van 24 procent ten opzichte van half oktober 2003. Het betreft producten als Douwe Egberts Roodmerk, Lay's-chips, Pampers-luiers, Unox-rookworst en Witte Reus-wasmiddel. De 9 groente- en fruitproducten worden 24 procent goedkoper dan vandaag en 43 procent goedkoper dan half oktober 2003. Het betreft producten als uien, witlof, komkommer, appelen en ananas.

Super De Boer, de tweede fullservicesupermarktketen van Nederland, beleeft een grote inhaalslag op het gebied van kwaliteit en prijs. In het versassortiment zijn en worden ingrijpende verbeteringen doorgevoerd. Door de blijvende prijsverlagingen - eerder voerde de keten op circa 1.500 producten vaste prijsverlagingen door - rukt Super De Boer nu qua prijsstelling op naar het midden van de markt, aldus Laurus.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie