Van Gorsel aan de slag als cross creative director

Bij 0to9 gaat Joost van Gorsel zijn strategisch en creatieve kant inzetten op zowel on- als offline.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Van Gorsel richtte in 2000 het Iconique Fashion Magazine op en was daarmee een pionier van online mode magazines. Zijn werk was o.a. te zien in Museum Boijmans van Beuningen, het Nederlands Architectuurinstituut en the International Center of Photography in New York.

Hij leerde Jan Taminiau kennen en ging een creatieve samenwerking met hem aan die tot op heden vruchtbaar is. Het duo bedacht en maakte diverse animaties rond de collecties van Taminiau. Van Gorsel is ook mede-oprichter van het supershopping evenement Mode Marché dat dit voorjaar haar 15e editie heeft. 

Met het succes van Iconique rolde Van Gorsel de creatief professionele wereld binnen als art director voor diverse nationale en internationale accounts. In 2007 kwam hij als creative director in dienst bij MetroDC. 0to9 (eigendom van de oprichters Robert Jan van Leeuwen en René Bouwmeester) nam enkele jaren geleden het internetbureau MetroDC over waar van Gorsel creatief eindverantwoordelijk was. MetroDC ging vorig jaar op in 0to9 Cross Creative Agency.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie