Veronica Uitgeverij en Bindinc werken samen rond 'tv-guiding'

De twee uitgevers slaan de handen ineen om samen een mobile tv-guiding-propositie aan te bieden op de advertentiemarkt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

&;Nooit eerder kon de consument kiezen uit zoveel series, films en documentaires en meer dan ooit is er daardoor behoefte aan een betrouwbare, functionele gids om het enorme aanbod in kaart te brengen&;, melden Veronica Uitgeverij en Bindinc. 

Eind vorig jaar introduceerde Veronica Magazine al de Superguide-app. Volgens directeur David Vink is deze app tot nu toe twee miljoen keer gedownload en is er ruim een miljoen wekelijkse gebruikers. &;De groei is enorm en wij willen adverteerders in dit segment goed bedienen&;, zegt Vink.

Jan ter Laak, salesdirector Veronica: &;Wij doen zaken met tal van VOD-partijen, filmdistributeurs, kabelaars en typische tv-adverteerders die hun mobiele campagnes in onze apps als een natuurlijke aanvulling zien van hun tv-campagnes.&

Rob-Jaap Martens, uitgever van Bindinc&;s TVGids.nl ziet in de samenwerking de voordelen van schaalgrootte. &;Wij bedienen samen een zeer substantieel deel van de markt.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie