180 maakt wereldwijde Sony-campagne

Vandaag wordt officieel de nieuwe wereldwijde Sony-campagne met als thema make.believe gelanceerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sony lanceert voor het eerst een campagne voor zowel de entertainment- als de elektronicamerken. Sir Howard Stringer, voorzitter en ceo van Sony: 'Omdat we Sony willen transformeren en de beste elektronica, entertainment en technologie in de huizen van onze klanten willen brengen, is het belang van een allesomvattend merkimago belangrijker dan ooit'.

De campagne is ontwikkeld door Amsterdam en Los Angeles. Make.believe (spreek uit als make dot believe) staat volgens Sony voor het geloof in en de kracht van creativiteit en de mogelijkheid ideeën te verwerkelijken. De stip staat voor Sony als startpunt. 'make.believe is bedoeld om de spirit van innovatie die Sony de afgelopen decennia heeft gedreven te vatten', zegt Alex Melvin, voorzitter 180 Amsterdam. 'Het wil ook mensen inspireren en aanzetten hun dromen te realiseren.'

De multimediale campagne wordt in Groot-Brittannië in de bioscopen gelanceerd en is binnenkort ook in Nederland te zien. Daarnaast wordt een palet van andere media ingezet, waaronder 'videographies', mini-biografieen die een authentiek verhaal van een persoon of groep vertellen. Deze zullen te zien zijn via de , via retail en op YouTube.

In de eerste merkfilm is een jongen te zien die een reis door de Sony-wereld maakt waarin hij bijvoorbeeld Sony Playstation’s MotorStorm Pacific Rift game en de band Hey Monday tegenkomt.
Kijk de commercial.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie