Bijl PR aan de slag voor Bewuste Visweek

Bureau gaat hengelen naar aandacht van media en publiek.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bijl PR gaat Het Wereld Natuur Fonds (WNF), Marine Stewardship Council (MSC) en Aquaculture Stewardship Council (MSC) helpen met het krijgen van aandacht rondom de Bewuste Visweek.

Om de visbestanden gezond te houden, kwetsbare kustgebieden te ontzien en ook in de toekomst een groeiende wereldbevolking van vis te kunnen voorzien is het belangrijk dat vis die consumenten eten duurzaam gevangen is en verantwoord gekweekt. Tijdens de Bewuste Visweek van 21 tot en met 27 september ontdekken consumenten bijvoorbeeld hoe uitgebreid het assortiment vis-, schaal- en schelpdieren met het ASC-keurmerk en MSC-keurmerk is, waar ze die kunnen aanschaffen en hoe ze die kunnen bereiden.

De Bewuste Visweek is een initiatief van het Wereld Natuur Fonds, Marine Stewardship Council en Aquaculture Stewardship Council. Supermarktketens, visleveranciers en bekende voedingsmerken steunen het initiatief.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie