Premium

Cannes: Heineken en Starcom vijf keer op media shortlist

Nederland staat zeven keer op de shortlist van de Media Lions in Cannes. Heineken en Starcom zijn vijf keer genomineerd.

  • Media
  • 16 June 2014
  • Maarten Hafkamp
Helaas hebben we geen rechten meer op deze afbeelding
Adformatie

Van de inzendingen voor de Media Lions waren er dit jaar 49 uit Nederland. Zeven haalden er uiteindelijk de shortlist.

Er is een grote kans dat Heineken en Starcom in de prijzen vallen in Cannes. Heineken en zijn mediabureau staan vijf keer op de shortlist. Twee keer met The Legendary Posters en verder met The Odyssey, en – Dance More Drink Slow.

Verder is Sweetie (Lemz/Terre des Hommes) ook hier genomineerd. De andere shortlistplek is voor Nestlé/KitKat en JWT Amsterdam voor ‘Have a Seat’.

Vorig jaar won Ogilvy met de Dela-case ‘Waarom wachten tot het te laat is?’ de Grand Prix (in de subcategorie Best Use of Integrated Media).

Alles over de Cannes Lions 2014 in het .


 

premium

Registreer en probeer 1 maand gratis

Om dit artikel te kunnen lezen heb je een Premium account nodig. Registreer nu en probeer de eerste maand gratis.

Probeer 1 maand gratis Abonneer direct
Advertentie