Premium

Cannes: Heineken en Starcom vijf keer op media shortlist

Nederland staat zeven keer op de shortlist van de Media Lions in Cannes. Heineken en Starcom zijn vijf keer genomineerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Van de inzendingen voor de Media Lions waren er dit jaar 49 uit Nederland. Zeven haalden er uiteindelijk de shortlist.

Er is een grote kans dat Heineken en Starcom in de prijzen vallen in Cannes. Heineken en zijn mediabureau staan vijf keer op de shortlist. Twee keer met The Legendary Posters en verder met The Odyssey, en – Dance More Drink Slow.

Verder is Sweetie (Lemz/Terre des Hommes) ook hier genomineerd. De andere shortlistplek is voor Nestlé/KitKat en JWT Amsterdam voor ‘Have a Seat’.

Vorig jaar won Ogilvy met de Dela-case ‘Waarom wachten tot het te laat is?’ de Grand Prix (in de subcategorie Best Use of Integrated Media).

Alles over de Cannes Lions 2014 in het .


 

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie