Ruik je het aroma al? Dit zijn de vier voorspellers van Koffiedik Kijken 2023

Op 12 januari doen vier toonaangevende vakgenoten hun voorspelling voor het nieuwe jaar.

Wat gaat het nieuwe jaar ons brengen?

We gaan weer Koffiedik Kijken! Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen te Amsterdam. Eerder maakten we Marcel van Roosmalen als live columnist op Koffiedik Kijken bekend, nu presenteren we de vier voorspellers van dit jaar.

Op Koffiedik Kijken nemen sprekers een kijkje in de glazen bol: wat brengt 2023 voor bureaus, exploitanten, adverteerders, goeroes, BN’ers, columnisten en politici? Wie gaat het maken in het nieuwe jaar en wie valt er af? Welke producten zien we niet meer terug? Op welke media zijn we nu echt uitgekeken en wat breekt nu juist door? Waar moeten bureaus en adverteerders op inzetten in 2023? Staat ons een nieuw crisisjaar te wachten of gloort er licht aan de horizon?

Ook reiken we op Koffiedik Kijken het jaarlijkse Gouden Koffiekopje uit aan de beste Koffiedik Kijker van vorig jaar. Welke spreker had het meeste aantal (relevante) stellingen correct voorspeld en wist het publiek het beste in vervoering te brengen?

Koffiedik Kijken is een initiatief van Adformatie, BvA, MWG en VIA. Tickets en meer info hier.

De voorspellers 

GIJS DE BRUIJN is met zijn ervaring aan klantzijde en bij advies en -reclamebureaus in staat een brede én prikkelende blik te werpen op ons vak en de rol van strategie. Een klantenman én strateeg in hart en nieren. Begon zijn carrière bij de good-old Postbank, en belandde na Publicis, TBWA en een blauwe maandag bij IDTV bij Selmore waar hij onder andere verantwoordelijk was voor de zaterdag van Skoda en de ‘Zo maakt geld gelukkig campagne’ van ASN Bank. Sinds 2019 werkt hij bij Accenture Song in Amsterdam. Zijn officiële titel is daar managing director maar in werkelijkheid nog steeds en vooral communicatiestrateeg.

JANNEKE NIESSEN is techondernemer, investeerder en begeeft zich in de wereld van startups en scaleups. Daarnaast probeert ze de tech wereld een stukje diverser en inclusiever te maken. Janneke is uitgeroepen tot een van Harper's Bazaar Women of the Year, een van de 10 meest prominente Angel Investors, Most Innovative Leader en EY Entrepreneur of the Year.

KRISTEL VANDERLINDEN begeleidt al ruim 20 jaar strategisch bedrijven met het creëren van langetermijnvisies. Eerst als hoofd strategie bij verschillende internationale en Belgische reclamebureau’s en de laatste jaren als ‘foresight’ expert bij haar eigen consultancybedrijf FutureKind – een foresight business lab. Zij benadert marketing- en businessuitdagingen heel a-typisch vanuit de maatschappelijke uitdagingen over 5 à 10 jaar. Dit geeft haar een uniek zicht op de vele uitdagingen en mogelijkheden voor toekomstige ‘mens-vriendelijke’ groei. Zelf cureert zij ook toekomsttentoonstellingen, waarbij human-centric innovatie centraal staat.

DANNY MEMBRE is een ondernemer die verschillende bedrijven heeft gebouwd, zoals Rumag en Just Another Network. Zijn ondernemerspad heeft hoogtes maar ook diepe dalen gekend. En vooral van de diepe dalen heeft hij het meest geleerd en neemt hij mee in zijn journey als ondernemer. Danny is naar eigen zeggen een firestarter, een netwerker en brengt bedrijven en personen samen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie