Haagse Communicatie Dag in teken van storytelling

Storytelling is op 4 maart het thema voor de vijfde Haagse Communicatie Dag.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Plaats van handeling is dit jaar het Haagse Appeltheater. De ‘cast’ van de dag bestaat uit onder anderen Astrid Prummel van Adformatie, Iens Boswijk van de culinaire site IENS en Maarten Oldenhof, voormalig ceo van Ajax. Zij nemen de bezoekers mee in hun visie op het thema dit jaar: storytelling. Dagvoorzitter Ronnie Overgoor zal de discussies en programma-onderdelen in goede banen leiden.

Het fenomeen storytelling is in het communicatievak niet onomstreden. Sommigen ervaren het als een hype, anderen zijn ervan overtuigd dat juist vandaag een sterk verhaal essentieel is om onderscheidend te zijn. Tijdens vier Powersessies verkondigen ondernemers hun persoonlijke visie. Onder hen is Geesje Mosies, die met haar onderneming Hoooked internationaal zeer succesvol is. Zij vertelt het verhaal achter haar opmerkelijke brei- en haak-concept. Waarin is storytelling méér dan traditioneel communiceren? Iens Boswijk vertelt hoe ze IENS groot maakte en hoe in haar optiek online storytelling wonderen kan doen: als je anderen de verhalen over jou laat vertellen.

Op de Powersessies volgt een ronde-tafeldiscussie onder leiding van Astrid Prummel. 

Een vast onderdeel van de Haagse Communicatie Dag is de uitreiking van de Haagse Lift, de prijs voor het meest innovatieve communicatie-idee van 2013.

Het gehele programma is te vinden op , aanmelden kan ook via die site.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie