Volgens initiatiefnemer en hoofdredacteur Inez van Oord richt de titel ‘zich op vrouwen die een extra dimensie aan hun leven willen toevoegen, die openstaan voor verdieping en verwondering en bovendien kiezen voor een bewuste en stijlvolle manier van leven.’
Van Oord was ook de bedenker van de glossy Seasons. In 2000 werd ze gekozen tot Hoofdredacteur van het Jaar.
Van Oord geeft aan waarom ze deze nieuwe titel lanceert: ‘Het magazine is een logisch antwoord op zaken die spelen in de samenleving. Na hardheid willen we milder denken. Na oppervlakkigheid verlangen we naar echtheid en verdieping. Na leven vanuit het verstand willen we weer leren luisteren naar ons gevoel. Rust, balans, zingeving en genieten spelen een steeds belangrijker rol.’
Van Oord heeft voor het uitgeven van Happinez een zelfstandige uitgeverij opgericht. Het blad verschijnt tweemaandelijks. De startoplage is 80.000 exemplaren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!