Intersport samen met Adidas in app

De franchiseketen lanceert 360 graden-marketingcampagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De sportretailer Intersport werkt samen met sportmerk Adidas in een een 360-marketingcampagne met een app met augmented reality.

Met de app is het mogelijk zonder internetverbinding en QR-code de campagnetools te gebruiken: online en offline kanalen worden met elkaar verbonden.

Zo kunnen consument een Adidas-video zien als de etalages met de app worden gescand en is de een voetbalfolder voorzien van Intersport-bootranking, zo schrijft .

Consumenten die hun favoriete voetbalschoen selecteren, maken kans om de schoen te winnen.

Ook kunnen mensen in de winkel op de foto gaan met een virtuele Arjen Robben.

Na het downloaden van de app krijgen kunnen consumenten een waardebon van tien euro ontvangen als ze hun gegevens invullen.

Foto: Wikimedia

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie