Viral van de week – The Isolated Cinema

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.

Hoewel alle Europese landen druk zijn met vaccineren en afgelopen woensdag bijna 600.000 mensen in Nederland live bekeken hoe verpleeghuismedewerker Sanna Elkadiri de eerste prik in haar arm kreeg, is het einde van de lockdown nog lang niet in zicht. Het Zweedse Göteborg Film Festival, dat jaarlijks eind januari van start gaat, gooit het dit jaar daarom over een andere boeg: The Isolated Cinema, een filmfestival voor 1. 

The Isolated Cinema

The Isolated Cinema is het enige real life event van het festival dit jaar en is een marketingcampagne die van A tot Z ijzersterk is uitgevoerd. De cinema bevindt zich op een afgelegen eiland. Daar ben je helemaal alleen, geen telefoon, geen vrienden, geen familie. Wel: een uitgelegde rode loper, een bioscoop en 60 filmpremières die in 7 dagen vertoond worden. Via de website kun je je aanmelden om kans te maken op het enige ticket. 

De promo voor deze afgelegen bioscoop heeft wat weg van een trailer voor een horrorfilm. En laten we eerlijk zijn, helemaal alleen in 7 dagen naar 60 films kijken klinkt toch eerder als een straf dan als een prijs? Zelf meld ik me dan ook eerder aan voor een van de vele online events die ze hiernaast aanbieden. Zou jij het wel aandurven?

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie