Jip Samhoud nieuwe voorzitter van Genootschap voor Reclame [GVR]

Samhoud jongste voorzitter in de geschiedenis van het 97 jaar oude genootschap

Jip Samhoud

Tijdens het jaarlijkse ‘Hanendiner’ deze week is bekendgemaakt dat Jip Samhoud de nieuwe voorzitter van het GVR wordt. Samhoud, 30 jaar, is de jongste voorzitter in de geschiedenis van het 97 jaar oude genootschap en neemt het voorzitterschap over van Linda Boks. Hij gaat het bestuur van het genootschap leiden dat verder bestaat uit: Johan van der Zanden (Albert Heijn), Lobke Hidding (Mediacom), Sanne Kruikemeier (UVA) en Henriette van Swinderen (BVA)

Samhoud: “Het GVR is een uniek platform voor mensen in het vak om zonder agenda van elkaar te leren. De combinatie tussen wetenschap, bureau en klant is bijzonder te noemen.. Ik geloof erin dat juist in deze tijd een genootschap voor het aangaan van vakoverstijgende verbindingen zeer relevant is om als branche en als persoon te blijven ontwikkelen.“

Jip Samhoud is, naast zijn rol als voorzitter van het GVR, founder en ceo van &samhoud creative tech. Een creatief technisch bureau dat innovaties ontwikkeld voor producten, services en campagnes. &samhoud werkt onder andere aan apps en campagnes van Albert Heijn, Rabobank en Vodafone Ziggo. Hij is aanjager van NL2025, een initiatief van ‘topmensen’ binnen en buiten het bedrijfsleven die samen de toekomst van Nederland willen verbeteren. Samhoud is alumni van de Miami Advertising School en de Londense National Film and Television School. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie