Kieskeurig komt na pilot met blad

Iedereen lijkt het te weten, dat de impact van gedrukte media terug loopt, maar kieskeurig.nl doet het toch. In de loop van dit jaar zullen er na een succesvolle pilot in 2007 twee uitgaven van Kieskeurig Magazine komen. Het blad wordt meegeseald met verschillende bladen van Sanoma Uitgevers. De oplage komt daardoor neer op ruim 1,1 miljoen. Hiermee is kieskeurig magazine volgens Sanoma in een klap het derde blad van Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na de pilot in 2007 bleek uit onderzoek dat 73% van de respondenten het blad met aandacht heeft gelezen. In dat zelfde onderzoek geeft 7 op de 10 lezers aan het magazine vaker te willen lezen.

Verdwijnen er de laatste tijd steeds meer bladen en gaan veel uitgevers online verder doet kieskeurig het precies andersom.

Ik ben van mening dat dit blad het nooit gered zou hebben als het niet mee geseald zou worden en los in de winkels verkrijgbaar zou zijn.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie