Premium

Nieuw gecreëerde functie bij Unilever: Bart Kuppens wordt VP Digital Transformation

Kuppens was hiervoor twee jaar VP Marketing Unilever Benelux Foods, Home Care and Personal Care.

Bart Kuppens (43) is op 1 november gestart als VP Digital Transformation Unilever. Het gaat om een nieuwe functie binnen Unilever. Kuppens zegt in een toelichting: &;We zien dat voor de mensen die we bedienen "online" een steeds belangrijkere rol speelt in hun shopper journey. We hebben ervoor gekozen om ons hier optimaal op te organiseren. Door een specifiekere focus, het gebruik van de juiste tools en processen en het verder en sneller ontwikkelen van de juiste vaardigheden zorgen we ervoor dat we nog beter ingericht zijn op de veranderende wereld om ons heen.&; E-commerce en media en IT en marketing moeten volgens hem steeds meer geïntegreerd worden.

Opvolging
Kuppens was hiervoor een kleine twee jaar Vice President Marketing Unilever Benelux Foods, Home Care and Personal Care. Hij wodt in die functie opgevolgd door Robbert de Vreede (42, foto links). Hij startte zijn carrière bij Unilever in 1999 als Brand Manager Robijn. Via Account Manager Ahold en marketing manager Deodorant en Wasmiddelen werd hij in 2006 marketing verantwoordelijk voor de categorie Huishoudelijke verzorging (Home Care) in de Benelux. In 2009 maakte Robbert de Vreede de overstap naar Duitsland waar hij in 2012 Vice President Home & Personal Care werd. In 2014 verliet hij Hamburg en vestigde zich in Lagos om VP Marketing Unilever Nigeria te worden. 

Bart Kuppens verzorgt een key note op het Marketing Technology Event 2016, 6 december aanstaande in Utrecht. Voor kaarten kunt u terecht op de .

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie