Nieuwe verpakking Schulp Vruchtensappen

Designbureau Cartils heeft de nieuwe verpakking, flesvorm en labelaanpassing voor Schulp Vruchtensappen gemaakt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Schulp Vruchtensappen is een familiebedrijf dat sinds 1861 in de sapbusiness zit.

Opdracht: de nieuwe eigen flesvorm en labelaanpassing moesten &;aansluiten bij de ambachtelijke lokale productie, en een premium uitstraling hebben om aan te sluiten bij de horeca-omgeving&;.

Die premium uitstraling &;moet in combinatie met natuurlijkheid en authenticiteit werken&;. En: &;De nieuwe flesvorm moet de ambachtelijke en natuurlijke karakter van Schulp weergeven&;.

De organische vormen met de uitlopende nek en brede opening zorgen volgens Cartils voor ‘een toegankelijkheid en puurheid’, de stevige voet van de fles ‘benadrukt het solide en betrouwbare karakter van Schulp’.

Om de fles meer merkeigen te maken, is gekozen voor een &;debossing&; van het Schulp logo toe te voegen aan de schouder van de fles. Deze debossing, samen met de tekstembossing onderaan de fles, benadrukken de kernwaarden en de lange geschiedenis van Schulp.

Cartils ‘Het label bevat organische elementen en heeft een natuurlijke textuur in de achtergrond. De gebalanceerde en symmetrische lay-out, waarbij de nadruk nu meer op het logo ligt, weerspiegelt de kwalitatieve eigenschappen van de Schulp vruchtensappen.’

Het nieuwe ontwerp is geïntroduceerd tijdens de Horecava in Amsterdam.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie