Online community management Volvo naar Mindshare

Volvo Cars Nederland gaat haar online community management onderbengen bij Mindshare.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de rol van Community Manager draagt Mindshare zorg voor het ontwikkelen en uitrollen van Volvo’s online community strategie. Mindshare heeft Jantine van Dijk aangesteld als community manager Volvo. Van Dijk ziet toe op de klantinteractie binnen Volvo's eigen kanalen. Samen met een team van specialisten zal Mindshare alle online activiteiten en buzz rondom het merk Volvo continu monitoren. Mindshare maakt hierbij gebruik van buzz tracking tool Sysomos. Voor creatie wordt nauw samen gewerkt met het online marketingbureau 4D, onderdeel van EURO RSCG.

Marjolijn van den Heuvel, Marketing Manager Volvo, over de keuze voor Mindshare: 'Internationaal werkt Volvo al met Mindshare op gebied van Social Media en met Euro RSCG 4D voor content/creatie, dus het is voor ons de meest logische stap om dit ook nationaal door te voeren. Mindshare met hun media-kennis en expertise in monitoring & analyses en 4D met online creatie. Hierdoor nutten we ook maximaal de interactie en integratie uit, omdat deze bureaus bij alle projecten worden betrokken, samen met diverse afdelingen binnen Volvo.'
BRON: Aps

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie