PR-bureau vraagt journalisten hoe ‘messaging’ te verbeteren in ruil voor donatie

COMMLINK: Uw dagelijkse update uit de wereld van communicatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Edelman vraagt advies en geheimhouding in ruil voor donaties aan goed doel; Coopr heeft een oei-ik-groei-moment, terwijl  een nieuwe site woordvoerders kan helpen bij de status van een politiek dossier. Ons dagelijkse rondje langs de velden:

Edelman heeft in de VS namens een federaal bureau in de gezondheidszorg journalisten benaderd met de vraag hoe die de ‘pr-messaging’ beoordelen. Er werd deelnemers strikte geheimhouding gevraagd in ruil voor een donatie van 175 dollar aan een goed doel.

Jos Govaart over het (afnemende) belang van groei van zijn bureau.

Wanneer staat een debat in de Tweede Kamer op de agenda. Of welke moties zijn tot nu toe ingediend over een bepaald onderwerp? Nieuwe website 1848 maakt politiek besluitvorming inzichtelijk en transparant voor journalisten en woordvoerders

Tips voor verpleegkundigen en artsen

Foto: Robert Churchill 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie