Tijdschrift voor Marketing gaat veranderen!

Marketing is het vak van verleiding en verbeelding. Daar hoort een verleidelijk blad bij dat lezers helpt te verbeelden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na de spraakmakende aanpassing van het online platform MarketingOnline, zal tijdens op 3 juni het geheel vernieuwde 48 jaar jonge Tijdschrift voor Marketing de grootste restyling uit zijn geschiedenis beleven.

Allereerst dit: Bent u geen abonnee, maar wilt u dat ene eerste nummer in de restyle zeker niet missen. Tijdschrift voor Marketing biedt u de mogelijkheid te ontvangen.

Begin volgende week gaat het allerlaatste nummer ‘oude stijl’ naar de drukker, het meinummer. Daarna wordt alles anders. Via MarketingOnline houdt de redactie u tot 2 juni op de hoogte van de voortgang van de herpositionering en restyle.

U kent ons als de autoriteit die professionals in marketing informeert, helpt en inspireert. Daaraan verandert niets. Tijdschrift voor Marketing staat voor kwaliteit en is onlosmakelijk verbonden met het marketingvak en de strategische marketingfunctie. Onze samenwerking met NIMA, de beroepsvereniging voor marketeers, wordt aangehaald en verdiept.

Voor het overige laten we geen uithoek van het blad ongemoeid. Geen steen blijft op de andere. Er komen nieuwe rubrieken, nieuwe schrijvers en een zeer heldere structuur afgestemd op de behoefte van onze multi-taskende, multimediaal levende doelgroep. Doorbladeren verschaft de lezer direct insights, doorlezen op een rustig tijdstip – wat veel lezers zeer op prijs stellen en ook doen – verschaft hen competitive advantage.

Morgen zetten we een aantal in het oog springende veranderingen op een rij.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie