VanHaren kiest Mediaplus als nieuw branding-mediabureau

Aan de keuze ging een uitgebreide pitch vooraf van de Deichmann groep, waar VanHaren onderdeel van is.

Winkel VanHaren met het zogeheten rack room-concept

Mediaplus Nederland gaat aan de slag voor schoenenretailer VanHaren. De samenwerking bestrijkt het gehele mediatraject, crossmediaal zowel online, als offline, van strategie tot mediaplanning en -inkoop.  

Aan de keuze ging een uitgebreide pitch vooraf van de Deichmann groep, waar VanHaren onderdeel van is. Uiteindelijk werd Mediaplus voor verschillende landen gekozen.

Naast Nederland, won het ook de markten België, Spanje/Portugal en Roemenië. In Duitsland werkt Mediaplus al jarenlang voor Deichmann. De samenwerking in Nederland is 1 januari ingegaan.

Rack Room-concept

VanHaren heeft de ambitie om het merk verder te laten groeien naar een zogenoemde 'on-trend fashionspeler'. Het heeft een online shop en de 143 fysieke winkels met het Rack Room-concept. Dit houdt in dat allle merken, stijlen, kleuren en maten schoenen tentoongesteld worden, niet alleen per paar, maar ook klaar om te kopen, in dozen.

Mediaplus moet als strategisch partner bijdragen aan de groeiambities. Menno Westinga, managing director Mediaplus Netherlands, zegt trots te zijn om 'voor een van de meest iconische schoenenmerken in Nederland' te werken.

Westinga: 'Dat wij mogen bijdragen aan het succes van vanHaren in de dynamische retailomgeving van vandaag is niet alleen een eer, maar ook een prachtige kans om innovatieve oplossingen te creëren.' 

Mediaplus Netherlands is onderdeel van Serviceplan Group Netherlands.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie