Vijf bureaus dingen mee naar opdracht Defensie

Euro RSCG, Young Works, De PersoneelZaak, ARA en ACA/Jes maken kans op een grote opdracht voor het ministerie van Defensie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het ministerie van Defensie wil zich als werkgever meer als één instituut in de samenleving positioneren, waarbij de vier merken (Koninklijke Marine, Koninklijke Landmacht, Koninklijke Luchtmacht en Koninklijke Marechaussee) in samenhang met elkaar en met verwijzing naar het grotere geheel gepresenteerd worden.

Defensie is in samenwerking met de RVD/Dienst Publiek en Communicatie een Europese Aanbesteding begonnen voor een arbeidsmarktcommunicatiecampagne waarin de zichtbaarheid van Defensie en de samenhang met de vier sterke merken vergroot moet worden.

Begin 2009 gaat de nieuwe campagne van start. Na het bekendmaken van de selectieleidraad hebben 13 bureaus zich gemeld waarvan 5 bureaus zijn geselecteerd om een offerte uit te brengen. Eind oktober wordt een definitieve keuze voor een van deze bureaus gemaakt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie