Vijf nominaties Sanoma's Beste Wooncampagne

De campagne van Auping, Flos, Label, Nespresso en Villa Arena komen in aanmerking voor de titel Beste Wooncampagne. Deze prijs wordt op 2 oktober uitgereikt tijdens op het Sanoma Woon Awards gala.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze prijsuitreiking vindt voor de vierde keer plaats. De Woon Awards zijn een initiatief van de woonbladen van Sanoma Uitgevers. Er zijn vijf categorieën, waarvan er vier worden beoordeeld door een vakjury. Alleen de Beste Woonwinkel is een publieksprijs. Hiervoor zijn genomineerd: Basic Label, Het Kabinet, Ikea, Rivièra Maison en Troubadour.

In de vakjury voor Beste Wooncampagne zitten de mediastrategen en -planners Gerrit Nagel (voorzitter jury, CEO Starcom), Hans Horwitz (creatief/reclameman), Joost Schut (marketing directeur Schut reclame- & media-advies), Aad Boon (consultant Publicis retail), Marcel Groen (eigenaar M-S-G), Jac de Ruiter (creative partner Madeinhaarlem.nl), Paul Hendrix (account director Kobalt), Marc Jongsma (directeur Miele de Keuken) en Suzan Harens (media director ZenithOptimedia).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie