WebAds en Ubifish voegen hun organisaties samen

Bureaus bundelen hun expertises op het gebied van mobile-, desktop en video advertising.

Ubifish omschrijft zich zelf als een marketingbureau dat marketeers adviseert over mobile strategie. Het werkt voro grote uitgevers zoals 9292.nl binnen de Benelux.

WebAds richt zich op online advertentieverkoop en werkt op zowel nationaal als internationaal niveau voor klanten als Deezer, Fandom, Flipboard, MailOnline en LinkedIn. Samen bieden de twee partijen cross device proposities aan, gericht op branding, performance en native Content campagnes.

De directie wordt gevormd door Ubifish Managing Director David Saraj en WebAds Europe’s ceo Xavier Schijffelen. 'Wij geloven dat het bouwen van merkvoorkeur en het realiseren van campagneresultaten sneller gaat wanneer we de juiste doelgroep zowel op de mobiele- alsmede de desktop omgeving bereiken,’ aldus Schijffelen.

Volgens Saraj zijn adverteerders steeds vaker op zoek naar een totaaloplossing om hun communicatiedoelstellingen te bereiken. ‘Door met WebAds te gaan samenwerken kunnen wij veel kennis delen en onze klanten nog beter bedienen.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie