In tegenstelling tot vorige jaren wordt pas bij de uitreiking op 8 juni duidelijk welke communicatiecampagnes een prijs krijgen voor effectiviteit. Dan wordt ook bekend of het een bronzen, een zilveren of een gouden Effie is.
De zeventien kanshebbende cases:
Douwe Egberts Nederland, Waac’s design en consultancy, Senseo: nieuw systeem van koffiezetten
Westland Kaasspecialiteiten, N=5, Het mooiste stukje Amsterdam
Orange Nederland, Red Cell Not Just Film, introductiecampagne
Achmea, DDB Amsterdam, Nieuw in de Dikke van Dale: ontzorgen
Riedel Drinks, DDB Amsterdam, DJAP, Dubbelfrisss: Van verfrissing naar oppepper
VacanceSelect.nl,Van VacanceSelect naar VacanceSelect.nl, P-nuts Advertising
Nickelodeon, 707 Brand Communications, Red de kindertelevisie
Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Roorda Boudestein Verbeek, Licht aan. Daar kun je mee thuiskomen
Brouwerij de Koningshoeven, S-W-H, La Trappe. Leven in de Brouwerij met 15 seconden stilte
RBV Leaf, S-W-H, Xylifresh White. Voor blijvend witte tanden
Multikabel, Van Walbeek Etcetera & Van Wanten Etcetera, Multikabel
Ohra, Van Walbeek Etcetera & Van Wanten Etcetera, Direct resultaat
Rabobank, Ubachs Wisbrun, Het is tijd voor een bank die het anders doet
RBV Leaf, S-W-H, Drop is weer Venco en zo hoort het ook
WWAV van Rooij, Imagine’, Stop Aids Now!
Lever Fabergé Nederland, Draft, Rexona Idols Campagne 2002/2003
Procter & Gamble GreyCells Pringles.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!