Zeventien kanshebbers op Effie

Zeventien van de ingezonden 56 ingezonden cases zijn door de jury geselecteerd als kanshebber voor de Effie. De meeste kansen heeft reclamebureau S-W-H (3), gevolgd door DDB Amsterdam (2) en Van Walbeek Etcetera & Van Wanten Etcetera (2).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In tegenstelling tot vorige jaren wordt pas bij de uitreiking op 8 juni duidelijk welke communicatiecampagnes een prijs krijgen voor effectiviteit. Dan wordt ook bekend of het een bronzen, een zilveren of een gouden Effie is.

De zeventien kanshebbende cases:

Douwe Egberts Nederland, Waac’s design en consultancy, Senseo: nieuw systeem van koffiezetten

Westland Kaasspecialiteiten, N=5, Het mooiste stukje Amsterdam

Orange Nederland, Red Cell Not Just Film, introductiecampagne

Achmea, DDB Amsterdam, Nieuw in de Dikke van Dale: ontzorgen

Riedel Drinks, DDB Amsterdam, DJAP, Dubbelfrisss: Van verfrissing naar oppepper

VacanceSelect.nl,Van VacanceSelect naar VacanceSelect.nl, P-nuts Advertising

Nickelodeon, 707 Brand Communications, Red de kindertelevisie

Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Roorda Boudestein Verbeek, Licht aan. Daar kun je mee thuiskomen

Brouwerij de Koningshoeven, S-W-H, La Trappe. Leven in de Brouwerij met 15 seconden stilte

RBV Leaf, S-W-H, Xylifresh White. Voor blijvend witte tanden

Multikabel, Van Walbeek Etcetera & Van Wanten Etcetera, Multikabel

Ohra, Van Walbeek Etcetera & Van Wanten Etcetera, Direct resultaat

Rabobank, Ubachs Wisbrun, Het is tijd voor een bank die het anders doet

RBV Leaf, S-W-H, Drop is weer Venco en zo hoort het ook

WWAV van Rooij, Imagine’, Stop Aids Now!

Lever Fabergé Nederland, Draft, Rexona Idols Campagne 2002/2003

Procter & Gamble GreyCells Pringles.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie