Glamazine opnieuw in de markt

Het glamourtijdschrift Glamazine, dat vorig jaar eenmaal is verschenen, krijgt een gevolg. Van het nieuwe maandblad liggen vanaf eind december 80.000 exemplaren klaar voor de verkoop.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Glamago werkt sinds de zomer van 2003 samen met de Imca Media Groep. Met de kracht en steun van de IMG wordt Glamago, als artiestenplatform, uitgebreid met het nieuwe tijdschrift Glamazine, dat eind december zal verschijnen. Het unieke aan de opzet van Glamago is de actieve medewerking van de artiest. De input van artiesten vormt de ruggengraat van Glamazine.Maandelijks belichten starreporters, waaronder Ellemieke Vermolen en Ivo Chundro, in vaste items hun werkterrein: film, theater, musical, mode en cosme-tica. Daarnaast houden vaste columnisten Victoria Koblenko en Sebastiaan Labrie de lezer op de hoogte van het dagelijks bestaan van de Nederlandse artiest.

Naast de items die door artiesten verzorgd worden, besteedt Glamazine aandacht aan Nederlandse en internationale artiesten, film, muziek, mode en lifestyle.

Glamazine richt zich op vrouwen in de leeftijd van 18 tot 30 met een gezonde interesse voor uiterlijke verzorging, trends en het wel en wee van celebrities. Mede dankzij de medewerking van de 52 aan Glamago verbonden artiesten kan Glamazine een uitgebreide inside-look geven in de wereld van de showbiz.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie