IBM lanceert nieuwe merkcampagne: ‘Let’s create’

‘Let’s create’ moet de visie, strategie en het doel van het huidige IBM weerspiegelen.

Creatief

IBM komt deze week met ‘Let’s Create’, een nieuwe geïntegreerde wereldwijde merkcampagne die de visie, strategie en het doel van het huidige IBM moet weerspiegelen. IBM zegt dat ‘Let’s Create’ de focus van het bedrijf op innovatie en samenwerking moet versterken om langdurige waarde voor klanten en partners te creëren en hen te helpen hun meest dringende zakelijke problemen aan te pakken.

Jonathan Adashek, senior vice president marketing and communications bij IBM, stelt dat ‘Let’s Create’ een uitnodiging is voor klanten en partners om samen met IBM te creëren. ‘Creëren met behulp van onze hybride cloud en kunstmatige intelligentie (AI)-technologie, en onze adviesexpertise. Samen kunnen we oplossingen creëren die datagedreven zijn en ontworpen om organisaties over de hele wereld automatiseren, moderniseren, beveiligen en transformeren.’ Onderstaande video markeert de aftrap van de campagne:

 


 

Advertentie
advertisement
IBM: The Invitation

CMO Studio

Recent was Evita Stoop, chief marketing officer & Digital Sales leader voor Noord-Europa bij IBM, te gast in Adformatie’s CMO Studio. Daarin gaat zij ook uitgebreid in ‘Let’s Create’.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie