Max Verstappen als F1-boodschappenbezorger in nieuwe commercial Jumbo

‘Snel besteld, Snel Thuisbezorgd’. Vanaf vanavond is Max Verstappen weer te bewonderen als hoofdrolspeler in de nieuwe landelijke campagne van Jumbo Supermarkten.

Jumbo zet fors in op uitbreiding van de online bestelservice. Dat zei Jumbo-topman Frits van Eerd al eerder in de media. Nu wordt die uitspraak onderstreept door een nieuwe commercial waarin Max Verstappen (voor de tweede keer) de hoofdrol speelt. De bijbehorende slogan luidt: ‘Snel besteld, Snel Thuisbezorgd&;.

Lees over de geniale inhaker die online supermarkt Picnic een dag later online zette.

 

Uitbreiding
Jumbo zegt in een toelichting: &;Na een bestelling via Jumbo.com of de Jumbo app kunnen klanten van de supermarktketen al terecht bij één van de ruim 285 Pick up Points om boodschappen op te halen. Vanuit ruim 85 van die locaties bezorgt Jumbo nu ook aan huis en dit aantal wordt dit jaar nog uitgebreid tot zo’n 100 locaties. Jumbo maakt online boodschappen doen zo nog toegankelijker voor klanten in heel Nederland.&;

Dit is de commercial:                              

Winnaarsmentaliteit
Jumbo zegt met de commercial met een knipoog te willen laten zien dat klanten erop kunnen vertrouwen dat de boodschappen zo snel mogelijk worden bezorgd. Frits van Eerd, ceo van Jumbo: &;We zijn trots op onze samenwerking met Max Verstappen. Jumbo is al jarenlang betrokken bij Max, in wie we van jongs af aan hebben geloofd. We herkennen ons in zijn winnaarsmentaliteit en zijn drive om elke dag beter te worden. De Familie Racedagen die we in juni met Max op het Circuit Park Zandvoort organiseerden, waren een daverend succes. Heel Nederland draagt hem een warm hart toe en daarom zijn we blij dat Max in onze commercial opnieuw een hoofdrol speelt.&;

Start campagne
De nieuwe tv-commercial met Max Verstappen gaat vandaag live. De Jumbo campagne wordt verder ondersteund met uitingen in print, out-of-home, online, social media en in de winkels die een Pick Up Point hebben en thuisbezorgen.

Mis
Het is niet de eerste keer dat Max Verstappen zijn opwachting maakt in een commercial van Jumbo. Met de opnames van die commercial ging iets mis. Dit is de commercial:

De (zeer!) oplettende kijker ziet dat de auto waarin Verstappen zijn boodschappen in doet op de parkeerplaats, een andere is dan de auto waarin hij ietsje later in rijdt. De eerste, een Audi A3, werd na de eerste opnamedag gestolen. De opnames werden toen voortgezet met een Volkswagen Golf.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie